środa, 20 sierpnia 2014

Dove Repair Therapy Heat Defense- Szampon/ Recenzja

Jak wszystkim dobrze wiadomo w lato musi być gorąco i świeci słońce, które zazwyczaj niszczy oraz przesusza nasze włosy. Właśnie dlatego postanowiłam zainwestować w produkt firmy Dove, ponieważ bardzo mnie zaciekawił. Zakochałam się w tym zapachu, a do tego opakowanie, na którym na pewno nie złamię paznokcia. Sam szampon ma interesujący kolor, wygląda jak rozpuszczona perełka. Do tego jest bardzo wydajny, ponieważ mocno się pieni, przez co nie trzeba wylewać go na dłoń bardzo dużo. 




Przeraził mnie trochę skład, który jest niesamowicie długi. Przez pierwszy tydzień używania go moje włosy były takie jakie zawsze chciałabym mieć. Miękkie, o dziwo końce nawet się nie kręciły, łatwo było je rozczesać, co w wypadku moich włosów bywa na prawdę męczące. Jednak po tygodniu używania trochę się zawiodłam. Zazwyczaj włosy myję co dwa dni i są świeże, jednak po upływie 7 dni musiałam myć je codziennie, aż w końcu zmieniłam szampon. Ostatnio jednak pogodziłam się z szamponem i znów zaczęłam go używać. Mam nadzieję, że znów nie zacznie on przetłuszczać moich włosów, jak wtedy. 


 Zalety:
*Włosy są po mi miękkie i gładkie

*Dobrze się rozczesują
*Dobrze się układają
*Wydajny
*Ma ładny zapach
*Można bez problemu po umyciu suszyć suszarką.
*Minimalnie odżywia włosy

Wady:
*Po tygodniu włosy zaczęły mi się strasznie przetłuszczać


*Pojemność: 350 ml.
*Cena: 14.99 zł.

Jeśli wpis Ci się podobał zostaw komentarz i obserwację. 
Przypominam o tym, że niedługo znów mam ochotę wznowić rozdanie, więc aby nic nie przegapić obserwuj.

A wy co uważacie o szamponach firmy Dove? Ktoś ma? Ktoś może ma zamiar kupić?
Piszcie :*

19 komentarze:

  1. Nie miałam żadnego szamponu Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego szamponu, ja używam H&S :)
    Będę tu częściej wpadała, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam zamiar w najbliższym czasie dodać recenzje jednej z ich odżywek :*

      Usuń
  3. Miałam tylko szampon Dove do włosów farbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji go żywać, boję się drogeryjnych szamponów ;) zawsze źle na nich wychodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie mam ten szampon,a le skoro powoduje przetłuszczanie nie wiem czy się za niego brać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten szampon i nie ejstem z niego zadowolona
    Może masz ochotę na wspólną obserwacje?
    Jak tak daj znać, zaobserwuj a ja szybko się odwdzięcze
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie spotkałam tej serii u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji go używać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko eksperymentuję z szamponami, z włosowego Dove w ostatnim czasie nic nie miałam, ale uwielbiam ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam styczności z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za szamponami Dove, bo ich sklad jest slaby :-(
    No i pewnie obciazyl by mi moje cienke wlosy. Ale fajnie ze u Cb sie sprawdzil ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam :) Z kosmetykami z tej firmy mam rzadko do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam go obecnie używam szamponów z alterry i świetnie się spisują;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie zastanawiałam się nad całą tą serią, ale nie przekonał mnie skład tych kosmetyków za bardzo. Jednak wolę szampon bez SLS.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza i obserwacji. To bardzo motywuje do dalszej pracy. Oczywiście za wszystko odwdzięczę się :)

 

By Silky Bomb Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang