wtorek, 11 sierpnia 2015

Letni manicure

Hej,
Dziś pokarzę wam jaki manicure zrobiłam swojej przyjaciółce. 
Chciałabym również zaprezentować wam książkę, która niezwykle mnie ujęła i polecam ją wszystkim. 



Na samym początku chciałam pomalować wszystkie paznokcie na kolor 405 "rose libertine", jednak stwierdziłam, że dodam delikatny akcent koloru wpadającego w czerwień, więc wybrałam 430 "coralicious". Jak dla mnie efekt jest ładny. 
PS. Manicure wykonany na paznokciach przyjaciółki. 


Od producenta:

Technologia Nail Colour 3w1 działa jak baza pod lakier, zapewnia nasycony kolor i super blask. Szeroki, precyzyjny pędzelek ułatwia aplikację. Lakier wysycha w 60 sekund, ale pozostaje na paznokciach aż do 10 dni – nie odpryskuje i nie blaknie. W palecie znajdziesz 11 odcieni – wybierz z niej te, które lubisz najbardziej i weź udział w festiwalu koloru!



Co mogę więcej powiedzieć? Jeśli nałożymy pierwszą cienką warstwę rzeczywiście schnie ona bardzo krótko, może nawet mniej niż 60 sekund. Druga, również bardzo szybko wysycha, oczywiście trochę dłużej niż pierwsza. Trwałość lakieru jest bardzo długa, nawet bez top coatu. Nie jest gęsty, jak dla mnie idealny. Pędzelek również bez zarzutów. Pigmentacja lakieru jest duża, dzięki czemu dwie warstwy wystarczają na pomalowanie, bez żadnych prześwitów.


Uwielbiam lakiery z tej firmy, są tanie, ale porównywalne jakościowo z Essie, czy Inglotem.

Teraz przejdźmy do książki, wstawiam tutaj krótki opis. 

Oszałamiający debiut młodej nigeryjskiej pisarki.

Piętnastoletnia Kambili, jej brat i matka zdają się wieść godne pozazdroszczenia życie pod okiem troskliwego ojca, biznesmena i gorliwego katolika. Mieszkają w przepięknym domu i chodzą do ekskluzywnej szkoły. Rzeczywistość wygląda jednak inaczej - dobrotliwy ojciec to fanatyczny tyran, który terroryzuje żonę i nie zawaha się poświęcić dzieci w imię swej religijnej obsesji...


Jeśli ktoś ma te lakiery, będę wdzięczna za komentarz na ich temat, czy u was również się sprawdzają.
A co sądzicie na temat książki? Ktoś będzie miał ochotę ją przeczytać? 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza i obserwacji. To bardzo motywuje do dalszej pracy. Oczywiście za wszystko odwdzięczę się :)

 

By Silky Bomb Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang